اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

اردوهای راهیان نور دانشگاه معنوی برای نسل جوان است

امام جمعه برازجان گفت: اردوهای راهیان نور دانشگاه معنوی برای نسل جوان است و مسئولان باید نسبت به کیفیت‌بخشی به این اردوها اهتمام ورزند.

اردوهای راهیان نور دانشگاه معنوی برای نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در آیین اعزام دومین کاروان اردوهای راهیان نور دشتستان اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری در راه اسلام جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند و پاسداشت این عزیزان امری لازم است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در واقع موجبات شناخت و آشنایی جوانان ایران اسلامی با ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدان و اولیای خدا و بزرگان دین از نشانه‌های تقوا، پرهیزگاری و ایمان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

مصلح با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا یادآور ایثار و فداکاری آنها در راه خداست که همه نسل‌ها به‌ویژه نسل جوان باید از این فداکاری‌ها درس بگیرند، ابراز داشت: اردوهای راهیان نور دانشگاه معنوی برای نسل جوان است و مسئولان باید نسبت به کیفیت‌بخشی به این اردوها اهتمام ورزند.

فرماندار دشتستان نیز به اهمیت این اردوها اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان باید همواره با سیره شهدا آشنا شوند و با حرکت در مسیر شهدا موجبات موفقیت نظام شوند.

علیرضا خرمی تصریح کرد: رهروی شما جوانان با بصیرت از شهدا و تبعیت از فرامین عظمای ولایت مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: الگوبرداری از شهدا، رزمندگان و عمل به وصایای شهدا باید مورد توجه جوانان این مرز و بوم قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول