اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

اعزام دومین کاروان راهیان نور کاشان به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان از اعزام دومین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام دومین کاروان راهیان نور کاشان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبور شهدای گمنام شلمچه در منطقه عملیاتی جنوب، در ایام ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) توسط خواهران و برادران بسیجی راهیان نور شهرستان کاشان با عطر و گلاب قمصر کاشان شست‌وشو و عطرافشانی شد.

وی افزود: همه ساله قبور شهدای گمنام در منطقه عملیاتی شلمچه توسط جمع بسیجیان راهیان نور اعزامی از این شهرستان، در فضایی معنوی با گلاب ناب قمصر کاشان عطرافشانی می‌شود. 

فرمانده سپاه کاشان یادآور شد: در آیین معنوی عطرافشانی قبور شهدای گمنام در شلمچه که در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد، راهیان نور شهرستان کاشان با شهدا برای ادامه دادن راه و آرمان‌هایشان تجدید عهد کردند.

به گفته وی، در این آیین خواهران و برادران بسیجی کاشانی، یا زینب‌گویان و با خواندن سرود راهیان نور و نیز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر حراست از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدا تأکید کردند.

نائینی همچنین از ورود دومین کاروان راهیان نور کاشان به سرزمین‌های نور خبر داد و افزود: 250 نفر از راهیان نور کاشان شامل خواهران حوزه بسیج مقاومت حضرت زهرا (س) با پنج دستگاه اتوبوس در قالب دومین کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان کاشان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) وارد اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان مستقر در آبادان شد. 

فرمانده سپاه کاشان همچنین از برگزاری مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) در گلزار شهدای گمنام آبادان با حضور کاروان خواهران بسیجی مقاومت بسیج راهیان نور حضرت زهرا (س) شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در این مراسم که همراه با مداحی مداحان برگزار شد از پرستاران حاضر در کاروان راهیان نور کاشان و خواهرانی که اسامی آنان «زینب» بود، تجلیل و به آنان هدایایی اعطا شد.

وی متذکر شد: در سال جاری 2 هزار نفر از اعضای راهیان نور کاشان در قالب 9 کاروان از 25 اسفندماه تا دهم فروردین به صورت یک روز در میان به اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در آبادان و مناطق والفجر هشت، کربلای چهار و پنج شلمچه، خرمشهر، پاسگاه زید و شهدای هویزه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول