اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت + تصاویر

خبرگزاری فارس: ساعتی پیش با حضور مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یازدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، مسئول سیاسی عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر محسن درباغی، جانشین فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یازدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از فردا برای عموم باز است و مردم می‌توانند در دو نوبت صبح و دو نوبت عصر از نزدیک جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرده و شاهد رزم هوایی و پرواز جنگنده‌ها باشند.

 

براین اساس، در سال‌ جاری در کنار این نمایشگاه هوایی، نمایشگاه دستاوردهای فنی و رزمی و نمایشگاه فرهنگی و مذهبی نیز برپا شده است که قطعاً مورد استقبال مردم و بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

در این مراسم ارشد نظامی منطقه خوزستان، مقامات ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خوزستان، مقامات بلندپایه نظامی در سپاه، نیروی انتظامی و ... حضوری فعال داشتند.

 

بازدید از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نمایشگاه فرهنگی دیگر برنامه‌هایی بود که مسئولان پس از برگزاری مراسم رسمی در آن شرکت کردند.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول