اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک- 11

کاشفی: چراغ راه شهدا نباید خاموش شود / انقلاب اسلامی با راهیان نور بیمه شد

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی و گردشگری سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز دشمن درصدد آسیب و خدشه وارد کردن به راه شهداست و در این حال، چراغ راه شهدا نباید خاموش شود.

کاشفی: چراغ راه شهدا نباید خاموش شود /  انقلاب اسلامی با راهیان نور بیمه شد

خداداد کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه اعزام کاروان‏های راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور در حقیقت پیوند نسلی جهادگر و ایثارگر با نسلی حقیقت‌جوست و می‌توان گفت که راهیان نور فرصت مناسبی برای اتصال و پیوند این دو نسل محسوب می‏شود.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران به واسطه دو کار بزرگ فرهنگی تشییع پیکر شهدا و راهیان نور بیمه شده است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توان از راه‌های مختلف به نسل جوان امروزی انتقال داد و یکی از این راه‌ها، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

کاشفی ادامه داد: به تعبیری می‌توان گفت که اردوهای راهیان نور، راه پیوند آحاد مردم با اصل و ریشه انقلاب اسلامی است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: حضور نسل جدید در سرزمین نور و ایمان، تأثیرات شگرف و ماندگاری به لحاظ اخلاقی دارد.

وی یادآور شد: این تأثیر به وضوح در دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانانی که در طول سال در این مکان مقدس قرار گرفتند، بارز و آشکار است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول