اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک- 18

فرمانده سپاه گرمسار: دشمن می‏کوشد مردم را از راهیان نور دور کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: امروز دشمن به انحای مختلف تلاش می‌کند تا مردم را از سفر معنوی راهیان نور دور کند.

فرمانده سپاه گرمسار: دشمن می‏کوشد مردم را از راهیان نور دور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، رضا قنبری ظهر امروز در جمع کاروان اعزامی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: راهیان نور تأثیرگذارترین کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم به ویژه جوانان و تقویت‌کننده روحیه ایثار است.

وی افزود: سفر معنوی راهیان نور تجدید پیمان با شهدا و امام شهداست و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل سوم انقلاب انتقال می‌دهد.

قنبری با بیان اینکه سرزمین راهیان نور پایتخت معنوی کشور است، تصریح کرد: از جمله مناطق مورد بازدید کاروان‏های راهیان نور را می‌توان یادمان شهدای کربلای 5 (شلمچه) نام برد که به فرموده مقام معظم رهبری، «شلمچه قطعه‌ای از بهشت است».

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار به تأثیر راهیان نور بر بصیرت‏افزایی افراد جامعه اشاره کرد و افزود: اردوهای راهیان نور تأثیر بسزایی در روح و روان مردم خواهد گذاشت و روایتی که راویان دفاع مقدس از چگونگی به شهادت رسیدن یک شهید بیان می‌کنند، قطعاً تأثیر معنوی زیادی در افراد جامعه دارد.

قنبری به برنامه‌های طی سفر اشاره کرد و ابراز داشت: کاروان راهیان نور گرمسار به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و بازدید از یادمان‌ها، مناطق جنگی، محل شهادت سرداران شهید و آشنایی با محورهای عملیاتی از مهم‏ترین برنامه‌های سفر راهیان نور است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار افزود: امروز دشمن به انحای مختلف تلاش می‌کند تا مردم را از این سفر معنوی دور کند، اما ستاد راهیان نور تاکنون به اهداف 100 درصدی خود رسیده است و ملت بصیر ایران اسلامی هیچ‏گاه فریب حرف‌های دشمنان را نمی‌خورند.

انتهای پیام/2249/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول