اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 15

قنبری: اردوهای راهیان نور امر به معروف واقعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در حقیقت امر به معروف و نهی از منکر واقعی است.

قنبری: اردوهای راهیان نور امر به معروف واقعی است

رضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار با بیان اینکه شهدا راه و بیراه را با ایثار، از خودگذشتگی، از جان‏گذشتگی و پیروی محض از ولایت فقیه به ما نشان دادند، اظهار داشت: با کمی بصیرت و الگوپذیری از شهدا می‌توانیم دشمنان حال حاضرمان را که به فکر و ذهن و اعتقاداتمان هجوم آورده‌اند، بشناسیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص شهدا که «امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، ادامه داد: یکی از مصادیق زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار  با اشابره به اینکه راهیان نور و سفر به سمت امامزادگان عشق، یک سفر معنوی و کار بزرگ فرهنگی در کشور است، خاطرنشان کرد: در کشور فعالیت‌های فرهنگی بی‌شماری انجام می‌شود، اما هیچ‏کدام اثرگذاری اردوهای راهیان نور را ندارند.

قنبری با اشاره به دل‏نوشته‌هایی که در سفر به سرزمین‌های ملائک و نور به یادگار می‌ماند، این امر را نشان‏دهنده اوج اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانست و تصریح کرد: جوانان امروز باید وصیت‌نامه شهدا که حاوی مطالب بسیار عمیق و ارزشمندی است را مطالعه کنند؛ بدون استثنا در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا، توصیه به تبعیت از امام و رهبری و پیروی از ولایت فقیه به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/2249/20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول