اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی بویین زهرا خبر داد

حضور اکیپ‌های نوروزی کنترل قیمت در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا از حضور اکیپ‌های نوروزی بازرسی و نظارت کنترل قیمت در این شهرستان خبر داد.

حضور اکیپ‌های نوروزی کنترل قیمت در بویین زهرا

احمد زنده‌دل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به آمادگی کشیک‌های نوروزی بویین زهرا و تشدید‌ بازرسی‌ها اظهار داشت: یک واحد بازرسی در میدان اصلی شهر بویین زهرا برای رسیدگی به درخواست‌های نوروزی شهروندان استقرار یافته است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: اکیپ‌های بازرسی و نظارت شهرستان بویین زهرا بلافاصله 10 تا 15 دقیقه پس از اطلاع از مورد نظارتی به واحد مورد نظر مراجع کرده و به شکایت مذکور رسیدگی می‌کنند.

زنده‌دل ادامه داد: همچنین سامانه 124 واحد نظارت و دو شماره 6180 و 8410 آماده دریافت گزارش‌های شهروندان هستند.

وی عنوان کرد: عرضه سیب قرمز و پرتقال نیز به قیمت کیلویی 1500 تومان و سیب‌ زرد 1400 تومانی در مراکز توزیع میوه در شهر‌های بویین زهرا، سگزآباد، دشتابی، دانسفهان و شال نیز آغاز شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: 150 تن سیب و پرتقال برای توزیع در شهرستان بویین زهرا ذخیره‌سازی شده است.

وی عنوان کرد: عرضه برنج هندی در بویین زهرا نیز با قیمت مصوب سه هزار و 950 تومان در حال توزیع است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: هیچ‌گونه کمبودی تاکنون در خصوص تأمین مایحتاج ضروری شهروندان بویین زهرایی در شهر‌های سگزآباد، دشتابی، شال و دانسفهان وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: همچنین گوشت منجمد17 تومان و مرغ منجمد نیز با قیمت کیلویی چهار هزار و 800 تومان در شهرستان بویین زهرا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/77005/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول