اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

پروازهای حج عمره فرودگاه زنجان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به ادامه پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان گفت: این پروازها از 19 بهمن ماه آغاز شده و تا 24 اسفند ماه ادامه می‌یابد.

پروازهای حج عمره فرودگاه زنجان ادامه دارد

جمشید شجاعی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عدم استقبال از چارتر انجام شده توسط یک شرکت برای راه‌اندازی پرواز به کیش اظهار داشت: با عدم استقبال پروازهای برنامه‌ریزی شده، این پروازها لغو شده است.

* عدم استقبال از پروازهای زنجان ـ کیش

وی از برنامه‌ریزی هفت پرواز به کیش توسط یک شرکت خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار بود هفت پرواز از تاریخ 22 اسفند انجام شود که لغو شد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به ادامه پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان تصریح کرد: این پروازها از 19 بهمن ماه سال‌جاری آغاز شده و تا 24 اردیبهشت سال آینده ادامه می‌یابد.

وی از برنامه‌ریزی برای انجام 11 پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: این پروازها با هواپیمای 250 نفره انجام می‌شود.

شجاعی‌یگانه در پاسخ به سئوالی در مورد زمان پایان توسعه فرودگاه زنجان گفت: توسعه موقت این فرودگاه تا حدودی انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه‌ دائمی فرودگاه زنجان ادامه دارد، اضافه کرد: بسیاری از برنامه‌های توسعه‌ دائمی این فرودگاه در حال حاضر، در مرحله فونداسیون است.

* پایان توسعه فرودگاه نیازمند تخصیص اعتبار

شجاعی‌یگانه تصریح کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز توسعه فرودگاه زودتر تخصیص یابد برنامه‌های توسعه فرودگاه در مدت زمان کمتری به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به توسعه ترمینال‌های ورودی و خروجی مسافران فرودگاه زنجان افزود: بخشی از سالن ترانزیت این فرودگاه هم عملیاتی شده است.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول