اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:

بازی سنگینی بود/ نیمه دوم را در اختیار گرفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی بود و با توجه به عدم تمرکز بازیکنان تیم داماش در اوایل بازی، موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شدیم.

بازی سنگینی بود/ نیمه دوم را در اختیار گرفتیم

رز جدیدی‌زاده در مورد بازی تیمش مقابل داماش گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و با توجه به عدم تمرکز بازیکنان تیم داماش در اوایل بازی، موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شدیم.

وی افزود: در ابتدای مسابقه داوران به قولی به خاطر مناسب نبودن رنگ لباس بارها تمرکز تیم را بر هم زدند و بازیکنان ما در اوایل بازی رشته کار را از دست دادند که از دقیقه 10 به بعد توپ و میدان را از آن خود کرده و موفق شدند به گل برسند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با آغاز نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و موفق شدیم نیم فصل مسابقات را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور، در رشت صنعت نفت آبادان میهمان تیم فوتسال داماش گیلان بود که این دیدار در نهایت با حساب چهار بر دو به سود بانوان آبادانی به پایان رسید.

تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان، با این پیروزی 27 امتیازی شده و در مکان سوم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول