اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر:

نوشهر بازی سختی مقابل پرسپولیس دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر در آستانه بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل این تیم تهرانی داریم.

نوشهر بازی سختی مقابل پرسپولیس دارد

نرگس رودگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پس از کسب نتیجه ضعیف و دور از انتظار مقابل کاسپین قزوین تمرینات خوبی را انجام دادیم تا مقابل پرسپولیس با آمادگی خوب ظاهر شویم.

وی تیم پرسپولیس را از مدعیان قهرمانی این دوره از لیگ نام برد و بیان داشت: به طور حتم در خانه مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران بازی سخت و دشواری داریم، اما به نتیجه بازی امیدوار هستم.

سرمربی تیم فوتسال شورای شهر نوشهر در ادامه تصریح کرد: بازیکنانم در بازی‌های خانگی نشان دادند که بردن را خوب بلد هستند و هیچ فرقی نمی‌کند که تیم مقابل چه تیمی است.

رودگر ابراز داشت: با توجه به کمبود اعتبار و بودجه بازیکنان جوان و بومی خوبی را جذب تیم کردیم که از دوازده بازی بازیکنانم رضایت دارم.

وی در پایان افزود: تیم در حال حاضر از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است که به همین دلیل بازیکنان انگیزه خوبی برای بازی مقابل حریفان دارند.

به گزارش فارس، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شورای شهر نوشهر جمعه 25 اسفند در سالن ورزشی شکری کلا میزبان پرسپولیس تهران است.

تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر با 16 امتیاز در بین 12 تیم هفتم است.

انتهای پیام/86005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول