اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

کاسپین امتیازهای از دست رفته را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حالی امروز در رقابت‌های لیگ برتر بانوان به میدان می‌رود که بازیکنان این تیم در این فرصت هستند تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنند.

کاسپین امتیازهای از دست رفته را جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته یازدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کاسپین قزوین از امروز در سالن شهید بابایی قزوین از تیم تربیت بدنی شهریار پذیرایی می‌کند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بدون شک بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین علی‌رغم اینکه به فکر سه امتیاز این دیدار هستند به طور حتم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با پیروزی مقابل نماینده شهریار روند پیروزی‌های خود را همچنان حفظ کنند تا اختلاف آنان با تیم‌های بالای جدول بالاتر نرود.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حالی میزبان تیم تربیت بدنی شهریار خواهد بود که دیانا عبدالله‌زاده، شهره صادقی، سمیرا بیگدلی و نسیم پیله‌ور تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دهند.

شاگردان آمنه محمودی که از 10 دیدار قبلی خود صاحب شش پیروزی و چهار شکست شده‌اند در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و برای اینکه بتوانند روند صعود و حضور در جمع سه تیم بالای جدول را دوباره به دست آوردند باید در بازی امروز خود مقابل نماینده شهریار به طور حتم به برتری برسند.

تیم تربیت بدنی شهریار حریف تیم بانوان فوتسال کاسپین قزوین در بازی امروز چندان خطرناک به شمار نمی‌رود، زیرا این تیم در حال حاضر با دو پیروزی، یک تساوی و هفت باخت با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

شاگردان آمنه محمودی در تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان و داماش گیلان تن به شکست داده‌اند، به خوبی می‌دادند که از دست دادن امتیاز در بازی‌های دور برگشت به طور حتم آنان را از رسیدن به کسب عنوان‌های با ارزش سومی و نایب‌قهرمانی دور خواهد کرد.

به هر حال با توجه به اینکه آمنه محمودی سرمربی کهنه کار قزوینی سال‌های زیادی است در رقابت‌های لیگ برتر به عنوان سرمربی، تیم بانوان کاسپین قزوین را همراهی می‌کند به طور حتم می‌توان روی تجربه بالای این مربی حساب ویژه‌ای باز کرد که البته جا دارد محمودی آرامش و تمرکز از دست رفته بازیکنان تیم کاسپین و همان روحیه جنگندگی را دوباره به شاگردانش تزریق کند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول