اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:

با کسب 3 امتیاز در کورس قهرمانی باقی می‌مانیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم و مهیای دیدار روز جمعه در مقابل نماینده قزوین هستیم تا با بردی شیرین در کورس مدعیان باقی بمانیم.

با کسب 3 امتیاز در کورس قهرمانی باقی می‌مانیم

رز جدیدی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل تیم کاسپین قزوین اظهار کرد: بازی سختی را پیش‌روی خواهیم داشت چرا که تیم کاسپین از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و تعقیب کننده تیم صنعت نفت در جدول رده بندی محسوب می‌شود و در این دیدار محکوم به برد در این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: از پیگیری‌های گودرزی مدیر عامل باشگاه صنعت نفت و مختاری، رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان صمیمانه تشکر می‌کنم که در موضوع سالن زحمات زیادی متحمل شده و سالن استاندارد و خوب دانشکده نفت را برای تمرینات و مسابقات تیم فوتسال بانوان باشگاه در اختیار ما گذاشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری به رسیدن مصدومان این تیم به بازی روز جمعه عنوان کرد: در این بازی فقط زینب آلبوعلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و دیگر مصدومان تیم به احتمال فراوان به این بازی خواهند رسید.

وی تصریح کرد: در این بازی محکوم به برد هستیم چرا که تیم دوم جدول سه امتیاز از ما بیشتر دارد و تیم سوم نیز با ما هم امتیاز است و بر حسب تفاضل گل جای ما را در رده سوم جدول گرفته است.

جدیدی‌زاده اضافه کرد: در صورت عدم کسب برد در این دیدار عملا از کورس قهرمانی عقب خواهیم ماند و خوشبختانه اعضای تیم به این موضوع کاملا واقف هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان، جمعه 25 اسفندماه سال جاری در سالن دانشکده نفت آبادان میزبان تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین خواهد بود.

بانوان طلایی‌پوش آبادانی در حالی از هفته سیزدهم این رقابت‌ها میزبان بانوان شهر قزوین هستند که با 27 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم متین ورامین در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند و تیم کاسپین قزوین نیز با 25 امتیاز در رتبه پنجم، در تعقیب فوتسالیست‌های بانوی آبادانی هستند.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول