اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:

زمین و زمان با ما یار نبود/ برد را با بدشانسی از دست دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل حفاری روز بسیار بدی داشتیم و هرچه تلاش کردیم توپ وارد دروازه نشد.

زمین و زمان با ما یار نبود/ برد را با بدشانسی از دست دادیم

رز جدیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در مورد بازی روز جمعه این تیم در مقابل تیم صدر جدولی حفاری اهواز اظهار کرد: در این روز بدشانسی‌ها تا پایان بازی دست از سر ما برنداشت و باعث باخت ناعادلانه ما در این بازی شد.

وی افزود: در ابتدای این دیدار پای دروازه‌بان ما پیچید و تا پایان بازی با پای مصدوم از دروازه خودش حراست کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان ادامه داد: این بازی، پایاپای پیگیری می‌شد و در اکثر دقایق توپ و میدان در اختیار ما بود، تیم حفاری برتر خاصی نسبت به ما نداشت و این ما بودیم که از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی بانوان طلایی پوش آبادانی تصریح کرد: از این موضوع ناراحت هستیم که بازی برده را باختیم چرا که در این بازی بارها روی دروازه حریف موقعیت خلق کردیم.

وی اضافه کرد: در مجموع فکر می‌کنم این روز، روز ما نبود چون به هرچی می‌زدیم به در بسته می‌خوردیم و توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نمی‌شد.

جدیدی‌زاده در مورد وضعیت سالن این تیم برای تمرینات و بازی آینده بانوان آبادانی به خبرنگار فارس گفت: در این هفته نیز به دلیل کمبود سالن شاید نتوانیم از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: البته مدیر عامل باشگاه و رئیس امور ورزش شرکت نفت در تلاش هستند تا مشکل سالن را برای ما برطرف کنند و امیدوارم زحمات ایشان ثمربخش باشد.

تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان در دیدار ابتدایی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در اهواز میهمان بانوان حفاری اهواز بود که در این دیدار با حساب دو بر صفر مغلوب میزبان خود شد.

این تیم جمعه آینده نیز در آبادان و در "محلی که متعاقبا اعلام خواهد شد" میزبان تیم کاسپین قزوین خواهد بود. همچنین این تیم با وجود باخت در دیدار هفته قبل همچنان در رده سوم این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول