اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

هرکس نمی‌تواند درحد توان به مردم خدمت‌کند مسئولیت را واگذار کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: خدمت به مردم توفیقی بسیار والاست و هرکس نمی‌تواند در حد توان خود به مردم خدمت کند بهتر است مسئولیت را واگذار کند.

هرکس نمی‌تواند درحد توان به مردم خدمت‌کند مسئولیت را واگذار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هرکس نمی‌تواند در حد توان و بیشترین میزان ممکن به مردم خدمت کند بهتر است از مسئولیت کناره‌گیری کند و این مهم را به دیگری بسپارد.

وی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از کار مردم توفیقی بزرگ است، افزود: گره گشایی از کار مردم توفیقی بزرگ است و باید قدردان این توفیق الهی باشیم و تنها راه برای قدردانی این توفیق غنیمت شمردن این فرصت است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن تاکید کرد: بیش از وسع و توان نیز از کسی انتظار وجود ندارد ولی هرکس پذیرش سمت و مسئولیتی کرده است باید تا زمانی که در این مسئولیت قرار دارد خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

*حضور برخی مسئولان در درس اخلاق بسیار کم رنگ است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر ادامه داد: برگزاری کلاس اخلاق در سطح شوشتر ماه‌ها است که آغاز شده، ولی برخی برای حضور در این جلسه کوتاهی می‌کنند.

امام جمعه شوشتر با ابراز گلایه‌مندی از برخی مسئولان افزود: هم از افرادی که در این جلسه حضور پیدا نمی‌کنند و هم از متصدیان برگزاری این جلسه که عدم حضور غیرموجه و یا موجه مسئولان را پیگیری نمی‌کنند و در صورت لزوم به مافوق استانی مسئولان گزارش نمی‌دهند گلایه دارم.

وی اضافه کرد: شرکت در این کلاس برای ارتقای سطح اخلاق اسلامی در اداره‌ها و نهادهای اجرایی مفید است و در تلاش هستیم تا این کلاس را به صورت مستمر برگزار کنیم.

*در مسائل معنوی نباید قانع بود

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: در مسائل معنوی نباید به سطح موجود قانع بود و این دقیقا برخلاف مسائل اقتصادی و مادی است و باید همیشه زیاده طلبی را در مسائل معنوی حفظ کنیم.

وی با اشاره به فراز‌هایی از دعای تحویل سال خاطر نشان کرد: در بخشی از دعای تحویل سال به دنبال تحول هستیم و این تحول را برای رسیدن به بهترین حالت‌ها طلب می‌کنیم و این نشان‌دهنده زیاده‌خواهی و قانع نبودن به داشته‌های موجود در زمینه معنوی است که باید همیشه مدنظر باشد.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول