اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فاضل‌آباد:

مسئولیت‎ها میدان مسابقه است/ مسئولان از مراجعه مردم خسته نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فاضل‌آباد گفت: مسئولیت‎ها میدان مسابقه است و باب خیری است که بر روی مسلمانان گشوده می‎شود.

مسئولیت‎ها میدان مسابقه است/ مسئولان از مراجعه مردم خسته نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نجفعلی قاسمی عصر امروز در جمع دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار داشت: قبل از اینکه باب خیر بسته شود مسئولان باید از آن حداکثر استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه مدیریت یکی از وظایف مهم انبیاء الهی و پیشوایان دینی است، تصریح کرد: مسئولیت‎هایی که به عهده خادمان ملت گذاشته شده، فردای قیامت از لحظه لحظه آن از انسان سوال خواهد شد که آیا از مسئولیت خود در حد توان عمل کردند یا خیر؟

خدمت، نردبان ترقی انسان و نزول برکات الهی است

امام جمعه فاضل‌آباد به حدیثی از صحیفه سجادیه که یکی از معروف‎ترین متون ناب شیعی است اشاره کرد و بیان داشت: انسان باید به گونه‎ای در مسئولیتی که قرار گرفته خدمت کند که با عملش پاسخگوی مسئولیت خویش باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی نه تنها در گفتار بلکه باید در عمل ظهور و بروز پیدا کند خاطرنشان کرد: اگر مسئولان فقط برای گره‎گشایی مردم خدمت کنند تلاش‎شان به مثابه سعی در صفا و مروه است ولی اگر مشکل مردم را گره‎گشایی کنند مانند این است که در جنگ بدر و احد در خون خود غوطه‎ور شده باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمت، نردبان ترقی انسان و نزول برکات الهی است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باعث آسایش و آرامش انسان می‎شود.

خوشرویی و مردمداری از خصیصه‎های یک مدیر موفق است

امام جمعه فاضل‌آباد با بیان اینکه رحمت خداوند شامل سه گروه می‎شود، متذکر شد: کسانی که برای خدمت به مردم تلاش می‎کنند، کسانی که در راه خدا به مردم خدمت می‎کنند، ثواب مجاهد در راه خدا را دارند.

قاسمی ابراز داشت: بهترین انسان‎ها در پیشگاه خدا و اهل بیت (ع) کسانی هستند که نفع‎شان به مردم برسد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان از مراجعه مردم خسته نشوند، عنوان کرد: نیاز مردم به سوی مسئولان یک نعمت خدادادی است و مسئولان نباید از مراجعه مردم خسته شوند.

امام جمعه فاضل‌آباد ابراز داشت: خوشرویی، مردمداری و حل مشکلات مردم را از خصیصه‎های یک مدیر موفق برشمرد و اظهار داشت: اگر غیر از این باشد نعمت تبدیل به نقمت خواهد شد لذا مدیران و مسئولان باید مسئولیتی که به آنها واگذار شده قدر بدانند.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول