اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

قبول مسئولیت در جامعه فعلی بسیار سنگین است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور انتخابات را وظیفه عموم ملت دانست گفت: در جامعه فعلی قبول مسئولیت با هدف خدمت‌رسانی و جلب رضایت خداوند بسیار سنگین است.

قبول مسئولیت در جامعه فعلی بسیار سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی پیش از ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان‌ با اشاره به ضرورت و اولویت امر پیشگیری از وقوع جرم بر آمادگی استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان برای هماهنگی در حوزه پیشگیری و کاهش بزهکاری در سطح جامعه و همچنین نقش آموزه‌های دینی و اخلاقی تاکید کرد.

وی ادامه داد: در جامعه فعلی قبول مسئولیت با هدف خدمت‌رسانی و جلب رضایت خداوند بسیار سنگین است و مسئولان باید خالصانه خود را وقف خدمت به مردم کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

شریفی افزود: برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای‌ برخوردار است، لذا همه باید برای انتخاباتی پرشور گام بردارند.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه عموم ملت دانست و آمادگی کافی برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور گسترده ملت را ضروری بیان کرد‌.

حجت‌الاسلام ‌محمدی رئیس دادگستری راور نیز با بیان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در مورد شرکت همگانی در انتخابات گفت: با وجود مسائل و مشکلات موجود در جامعه مردم با درک صحیح مسائل حامی اصل و اساس انقلاب بوده و با حضور حداکثری و گسترده خود به صورت آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات با مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه دشمن را از رسیدن به اهداف پلید خویش مأیوس می‌سازند.

‌قویدل دادستان‌ راور با اشاره به سوابق برگزاری انتخابات طی دوران انقلاب تا‌کنون با ابراز تأسف از عواقب شوم برگزاری انتخابات سال 88 به دلیل بی‌توجهی برخی مسئولان گفت: امروز ما باید از انتخاب‌های سال گذشته درس بگیریم‌، زیرا دشمن بیش از گذشته در صحنه حضور می‌یابد که همین موضوع بر ضرورت آمادگی در برابر خطرات احتمالی وارده توسط دشمن می‌افزاید‌.

وی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان با سوءاستفاده از انتخابات را از اهداف اصلی دشمن بیان کرد و بر برنامه‌ریزی لازم برای کاهش میزان تاثیر‌گذاری دشمن بر افراد پیشگیری از تخریب برخی شخصیت‌ها تاکید کرد.

قویدل مهم‌ترین مسئله در تهدیدات موجود جامعه را گرانی و تورم بازار مطرح کرد و افزود: از آنجا که تورم بازار امروز از مشکلات اساسی است، مسئولان باید با نظارت دقیق این موضوع را مد‌نظر گرفته و مانع از سوءاستفاده دشمنان از این طریق شوند.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول