اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زهک:

همه باید در کمک به نیازمندان احساس مسئولیت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه زهک گفت: همه مردم باید در قبال کمک به افراد نیازمند جامعه احساس مسئولیت کنند.

همه باید در کمک به نیازمندان احساس مسئولیت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حجت‌الاسلام حسن خدری صبح امروز در جلسه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته نیکوکاری اظهار داشت: مکتب اسلام، مکتب بی تفاوتی و بی مسئولیتی نسبت به یکدیگر نیست، خواه فرد کمک گیرنده مسلمان باشد یا نباشد.

وی به وضعیت اقتصادی موجود و قرار گرفتن کشور در حالت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در آستانه سال جدید وظیفه همه ما این است که نسبت به خانواده‌هایی که از لحاظ اقتصادی ضعیف هستند، احساس مسئولیت کرده و با حضور در پایگاه‌هایی که به همت کمیته امداد برای این منظور برپا می‌شود، به نیازمندان کمک کنیم.

امام جمعه زهک بیان کرد: دستگیری از نیازمندان و مستمندان، ریشه در اعتقادات اصیل قرآنی و اسلامی دارد.

خدری افزود: مردم می‌توانند با نیت خیرخواهانه و کمک به نیازمندان موجب خشنودی و شادی آنان در هنگام سال نو شوند.

مدیر کمیته امداد زهک هم در ادامه از ایجاد 12 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها و مراسم‌های هفته احسان و نیکوکاری که از 12 اسفند و در آستانه سالروز تأسیس کمیته امداد آغاز شده، تحت عنوان «جشنواره نیکوکاری» و با شعار «سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده» برگزار می‌شود.

محمدرضا قنبری بیان داشت: 43 نفر اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و افتخاری در زمینه جمع‌آوری عنایات و کمک‌های مردمی در سطح شهرستان زهک مشارکت دارند.

وی بیان کرد: هدف اصلی «جشنواره نیکوکاری» صرفاً جمع‌آوری کمک مالی به نیازمندان نیست، بلکه هدف از آن شاد کردن و مهرورزی به افراد نیازمند، حتی با دلجویی و دید و بازدید از آنان است.

مدیر کمیته امداد زهک گفت: امید می‌رود امسال نیز مردم سخاوتمند و نیک‌اندیش این مرز و بوم  همانند سال‌های گذشته با حضور ارزشمند خود در پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد، موجبات شادی و آرامش خاطر خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول