اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس:

مسئولیت مهم معلمان مقابله با شبیخون فرهنگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمی افتخار بزرگی است که مسئولیت مهم آن بصیرت‌دهی و مقابله با شبیخون فرهنگی است، زیرا آنها سرداران و فرماندهان این جنگ هستند.

مسئولیت مهم معلمان مقابله با شبیخون فرهنگی است

به گزارش خبگرزاری فارس از شهربابک، حسین فتاحی عصر امروز در جمع فرهنگیان اظهار داشت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین و اجرای نظام آموزشی جدید همه دست به دست هم دادند تا در به ثمر نشستن این مهم آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی افزود: معلمی افتخار بزرگی است که مسئولیت مهم آن بصیرت‌دهی و مقابله با شبیخون فرهنگی است، زیرا که آنها سرداران و فرماندهان این جنگ هستند.

فتاحی عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن طرح تحول بنیادین باید به روز باشیم و برای رسیدن به استانداردهای جهانی تلاش کنیم و با توجه به سند راهبردی و هوشمندسازی مدارس شهربابک نیازمند 30 باب مدرسه و 500 دستگاه رایانه است.

وی با اشاره به اینکه در شهربابک یک‌هزار و 731  فرهنگی شاغل و یک‌هزار و 100 نفر پیشکسوت آموزش و پرورش داریم، گفت: شهربابک با وجود داشتن جمعیت 100 هزار نفری، 13 هزار و 268 دانش‌آموز وجود دارد که این تعداد دانش‌آموز از 187 مدرسه و 825 کلاس درس بهره می‌برند.

وی آمار هوشمندسازی مدارس در شهربابک را بسیار پایین اعلام کرد و افزود: 62 کلاس هوشمند‌سازی شده آمار بسیار پایینی است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه 100 درصد طرح‌های آموزش و پرورش در شهربابک اجرایی شده است، افزود: علاوه بر آن چهار مدرسه قرآنی و دو مدرسه شاهد نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی نداشتن سالن‌های ورزشی مناسب، نداشتن ساختمان‌های آموزشی برای مدارس شبانه‌روزی و نامناسب بودن فضاهای آموزشی را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش شهربابک عنوان کرد.

انتهای پیام/80023/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول