اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک:

بزرگترین افتخار دوران مسئولیتم سفر رهبری به ورامین است

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک با بیان اینکه بیش از 11 سال افتخار خدمت‌گزاری به مردم شهید پرور ورامین را داشتم، گفت: بزرگ‌ترین افتخار دوران مسئولیتم سفر مقام معظم رهبری به ورامین در 22 خرداد سال 82 بود.

بزرگترین افتخار دوران مسئولیتم سفر رهبری به ورامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالعلی قاسم‌پور شهردار قرچک به همراه ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر قرچک با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران ضمن تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

شهردار قرچک در این کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در سطح جامعه، اصحاب رسانه را سربازان جنگ نرم نظام اسلامی توصیف کرد که با انعکاس صحیح و به موقع اخبار افراد جامعه را در رسیدن به اهداف عالیه هدایت می‌کنند.

وی با تشکر از همه خبرنگاران و اصحاب قلم که در زمینه‌های مختلف در سطح منطقه نقش آفرینی می‌کنند، از همه خبرنگاران دعوت کرد تا در افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی که 13 اسفند در قرچک به بهره‌برداری می‌رسد، شرکت کنند.

قاسم‌پور در ادامه بیان داشت: بنده در سال 80 افتخار خدمت‌گزاری به مردم شهید پرور ورامین را داشتم و یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دوران مسئولیتم سفر مقام معظم رهبری به ورامین در 22 خرداد سال 82 بود که آنروز یکی لحظات شیرین زندگی‌ام رقم خورد.

وی افزود: بنده به ورامین علاقه دارم و معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌های این منطقه هستم.

شهردار قرچک در بخش دیگری از سخنان خود درباره امام جمعه ورامین گفت: بنده همواره به آیت‌الله محمودی و بیت معظمشان علاقه داشته و دارم و امام جمعه ورامین را نعمتی برای منطقه می‌دانم و باید تمام مردم قدر وجود چنین عالمانی را بدانند.

فراهم کردن زمینه‌ برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در قرچک

ایرج شیرنژاد، رئیس شورای شهر قرچک در ادامه با مثبت ارزیابی کردن نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران از شهردار قرچک درخواست کرد تا زمینه برگزاری چنین نمایشگاهی را در منطقه قرچک فراهم آورد.

انتهای پیام/2462/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول