اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان گیلان:

پاسخگویی به ملت جزو مسئولیت در نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج حقوق دانان گیلان گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای پاسخگویی در برابر ملت است.

پاسخگویی به ملت جزو مسئولیت در نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوطالب اصغری امروز در جلسه مشترک مسئولان کانون‌ها و دبیران و اساتید شجره طیبه صالحین سازمان بسیج حقوق دانان استان با اشاره به حماسه 22 بهمن و قدردانی از بصیرت، شجاعت و موضع شفاف ملت ایران در خلق حماسه عظیم مردمی، اظهار کرد: حضور گسترده مردمی حادثه‌ای بزرگ است.

وی افزود: حضور تمام اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه در شرایطی که 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است بزرگ‌ترین نعمت الهی محسوب می‌شود که باید شکرگزار آن بود.

این مسئول از دبیران و اساتید شجره طیبه صالحین حقوق دانان خواست با احساس تکلیف بیشتری در مقابل این مسئولیت پاسخگوی مردم باشند و در برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی و مهارتی حساسیت بیشتری از خود نشان دهند و به‌موقع با فراخوان کردن اعضا نسبت به تشکیل جلسات مستمر اقدام کنند.

اصغری با بیان اینکه امروزه در سازمان بسیج حقوق دانان سلسله مراتب تربیتی استاد، سرمربی، مربی و سرگروه مورد توجه و تاکید قرار گرفته است، اذعان کرد: این سلسله مراتب مانند حلقه‌‌های زنجیر به‌هم پیوسته و مرتبط هستند که وظیفه عمق بخشی و غنای محتوای تربیتی و بصیرتی را در سطح سازمان به‌عهده دارند.

سید محمد اسدی‌نژاد و حجت‌الاسلام عبدالرضا منزوی از اساتید خبره استانی نیز در نشست مذکور درباره موضوع‌های تخصصی مطالبی را ایراد کردند.

هر یک از مسئولان کانون‌های شهرستان‌ها نیز نقطه نظرها و دیدگاه‌های خود را درباره نحوه برگزاری حلقه‌های صالحین بیان کردند.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول