اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

قهرمانی در آسیا می‌تواند زمینه‌ساز جهانی شدن کاله باشد

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: قهرمانی در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا می‌تواند زمینه‌ساز جهانی شدن کاله مازندران باشد.

قهرمانی در آسیا می‌تواند زمینه‌ساز جهانی شدن کاله باشد

محمد شریعتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: والیبال ورزش پرتحرک و مهیجی است که در خطه شمال کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: باشگاه ورزشی کاله مازندران نیز به عنوان نماینده شهر والیبالی آمل چهارمین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرده و در هر دوره از حضورش در این دوره از مسابقات توانست یکی از سکوهای اول تا سوم را از آن خود کند.

شریعتی با اعلام اینکه در نخستین سال حضور در لیگ برتر به عنوان تیم شگفتی‌ساز شهرستانی به جایگاه سوم رسیدیم و این افتخارآفرینی در سال بعدش نیز تکرار شد، گفت: در سال 90 و 91 نیز با کسب قهرمانی لیگ برتر توانستیم شایستگی‌های این تیم شهرستانی را در مقابل دیگر تیم‌های قدرتمند به اثبات برسانیم.

مربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید بر اینکه امسال فصل بسیار پرفراز و نشیب و دشواری را پشت سرگذاشتیم، اذعان داشت: پس از چندین هفته صدرنشینی به یکباره با چند شکست وارد جو جدیدی شدیم که  مسئولان و کادر فنی تیم توانستند با درایت و آگاهی وضعیت را کنترل کرده به روال گذشته بازگردانند.

وی در مورد آخرین بازی لیگ برتر والیبال امسال مقابل متین ورامین گفت: متین از تیم‌های خوب و پرمهره کشورمان است که والیبال را به خوبی به اجرا در می‌آورد و توانست در نخستین حضور خود در لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

شریعتی یادآور شد: مقابل این تیم آنالیز بسیار خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت حریف را به درستی شناخته و اطلاعات حاصل از آن را به بازیکنان انتقال دادیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان نیز در زمین اطلاعات کادر فنی را به خوبی به مرحله اجرا رساندند، عنوان کرد: بار دیگر نیز توانستیم با حمایت هواداران قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

مربی تیم قهرمان کاله مازندران با اعلام اینکه برای بازی‌های آسیایی باشگاه‌های والیبال که سال آینده در تهران برگزار می‌شود برنامه خاصی داریم، گفت: با قهرمانی در این مسابقات آسیایی که تیم‌های قدرتمندی از کشورهای مختلف شرکت می‌کنند  می‌توانیم خود را به مسابقات جهانی برسانیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول