اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست ملی‌پوش کاله مازندران:

لیگ برتر سختی داشتیم/ تکرار قهرمانی کاله با حمایت هواداران

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش کاله مازندران گفت: امسال لیگ برتر سختی را پشت سر گذاشتیم و تکرار قهرمانی کاله با حمایت تماشاگران ممکن شد.

لیگ برتر سختی داشتیم/ تکرار قهرمانی کاله با حمایت هواداران

فرهاد قائمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: نخستین سال حضور خود در کاله مازندران را تجربه کردم که خوشبختانه در پایان با قهرمانی این تیم همراه بود.

وی افزود: شب گذشته با پیروزی مقابل متین و قهرمانی در لیگ برتر مردم والیبال‌دوست این شهرستان در میادین اصلی آمل جشن و شادی کردند که واقعا این سرور و شادی حق حمایت بی‌چشمداشت‌شان بود.

قائمی تصریح کرد: کادر فنی و عوامل این تیم تلاش شبانه‌روزی برای کاله داشتند و همه می‌کوشیدند در دیدارهای لیگ برتر با آمادگی کامل وارد میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه در بازی پایانی همه در فکر آماده‌سازی بازیکنان بودند و خوشبختانه با آنالیز درست و بازی منطقی توانستیم قهرمان شویم، گفت: حمایت بی‌امان هواداران کاله در همه دیدارها به ویژه در دیدار پایانی که حدود سه هزار نفر از آمل به تهران آمدند در نوع خود جالب توجه بود.

این والیبالیست ملی‌پوش کاله یادآور شد: خودم از شهر والیبالی وارد عرصه والیبال شدم و تماشاگران زیادی را در گنبد مشاهده کردم البته این شرایط را امسال در آمل نیز شاهد بودم و حمایت پرشور آملی‌ها زبانزد همه والیبال‌دوستان و کارشناسان است.

وی در پایان اذعان داشت: مردم آمل خونگرم و با حرارت هستند و با فهم والیبال از بازی خوب لذت می‌برند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول