اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل:

قهرمانی کاله در لیگ برتر نویدبخش قهرمانی در آسیا است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: قهرمانی کاله در لیگ برتر نویدبخش قهرمانی در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا به میزبانی ایران است.

قهرمانی کاله در لیگ برتر نویدبخش قهرمانی در آسیا است

محمود نائیج، صبح امروز پس از قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: عوامل کاله مازندران دست به کار بزرگی زدند و در آستانه سال نو بار دیگر شادی را بین مردم آمل ایجاد کردند.

وی افزود: مردم و علاقه‌مندان کاله در این شهرستان شب گذشته با شنیدن این خبر مسرت‌بخش به خیابان‌های اصلی شهر آمدند و تا نیمه‌های شب به جشن و شادی مشغول بودند.

نائیج با اشاره به اینکه علاقه‌مندان و والیبال‌دوستان این شهرستان والیبال را به خوبی می‌فهمند و درک می‌کنند، تصریح کرد: تداوم قهرمانی و تکرار آن که حفظ عنوان در لیگ برتر را رقم می‌زند به مراتب سخت‌تر از کسب نخستین قهرمانی است که برای دومین سال پیاپی توسط این تیم صاحب‌نام کشورمان رقم خورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه مسابقات والیبال بزرگسالان قهرمانی باشگاه‌ آسیا ابتدای سال آینده به میزبانی تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، گفت: قهرمانی کاله در لیگ برتر نویدبخش قهرمانی در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا به میزبانی ایران است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول