اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کارناوال شادی آملی‌ها پس از قهرمانی تیم والیبال کاله

خبرگزاری فارس: مردم آمل پس از قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر کارناوال شادی به راه انداختند.

کارناوال شادی آملی‌ها پس از قهرمانی تیم والیبال کاله

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امشب یکی از شب‌های به یادماندنی آملی‌ها در پایان سال 1391 بود که در آن والیبال کاله مازندران توانست برای دومین سال پیاپی قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تکرار کند و به مسابقات آسیایی صعود کند.

کاله مازندران که در دومین دیدار مقابل متین ورامین از ساعت 17 امروز درخشش کم‌نظیری داشت، توانست در پایان با نتیجه سه بر صفر جام قهرمانی را بار دیگر از تهران به مازندران بیاورد.

شاگردان بهروز عطایی که امسال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند، توانستند با غیرت و نمایش توانمندی‌های خود، بار دیگر نشان دهند که قدرت والیبال مازندران به دیگر استان‌های کشور برتری دارد.

پس از پایان بازی سخت کاله مازندران و متین ورامین که با قهرمانی آملی‌ها همراه بود؛ مردم این شهرستان شادی آخرین روز سال گذشته را در روزهای پایانی اسفند تکرار کردند و کارناوال شادی به راه انداختند.

در این گردهمایی چند هزار نفری آملی‌ها که در آن از پیر تا جوان و مرد و زن حضور داشتند مردم با توزیع شیرینی و شربت این افتخار بزرگ را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

کارناوال خودوریی و شادی مردم با پرچم این تیم از میدان 17 شهریور تا میدان قائم خیابان امام خمینی(ره) ادامه داشت و در برخی از مناطق ترافیک و تردد سنگین چند ساعته را منجر شد.

مردم از صعود تیم‌شان به مسابقات قهرمانی والیبال آسیا که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، بسیار خرسند بودند و از مسئولان این تیم خواستند، همانطور که آنها با قدرت و صلابت ملی‌پوشان و والیبالیست‌های این تیم را حمایت می‌کنند؛ به فکر حضور در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان باشند.

این تجمع و شادی مردم آمل تا نیمه‌های شب نیز ادامه داشته و گروهی از هواداران کاله با لباس متحدالشکل منتظر بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم هستند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول