اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

والیبال کاله سرآمد ورزش مازندران است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل در پیامی گفت: والیبال کاله سرآمد ورزش مازندراندران است.

والیبال کاله سرآمد ورزش مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده پس از پیروزی تیم کاله مازندران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران مقابل متین ورامین که قهرمانی مجدد این تیم را به همراه داشت پیام تبریکی به این مناسبت صادر کرد.

فرماندار آمل در این پیام گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر برای دومین سال پیاپی تیم کاله که برخواسته از میان مردمی شجاع، ارزشی و ایثارگر این شهرستان عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور را کسب کرد.

در ادامه آورده شد: به خود می‌بالیم که این تیم به عنوان سرآمد تیم‌های ورزشی مازندران موجب افتخار دیگری برای شهرستان هزارسنگر آمل و استان شده است.

اکبرزاده بیان داشت: این تیم در سایه یک سال تلاش بی‌وقفه دل هزاران هوادار خود در سراسر ایران، استان لاله‌خیز مازندران و شهرستان آمل را شاد کرد.

وی در بخش دیگری از این پیام یادآور شد: امیدواریم این پیروزی‌ها سرآغاز راهی پرشکوه و متداوم برای مدیریت، سرپرستان، مربیان و بازیکنان این تیم باشد و پیش از گذشته شاهد افتخارآفرینی فرزندان برومند این شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در آمل ابراز داشت: این قهرمانی در آستانه نوروز 1392 برای مردم آمل ارزشمند بوده و شیرینی آن با حلول سال جدید افق‌های روشنی در پیشرفت و توسعه ورزش این شهرستان خواهد گشود.

اکبرزاده در پایان تصریح کرد: این افتخارآفرینی را از صمیم قلب به هواداران، مردم شهیدپرور، مدیریت تیم کاله، بازیکنان و مربیان این تیم تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق روزافزون داریم.

انتهای پیام/86012/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول