اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار کاله و پیکان

رئیس و دبیرکل فدراسیون والیبال به مازندران می‌روند

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال برای مشاهده نزدیک دیدار حساس کاله مازندران و پیکان تهران چهارشنبه هفته جاری به آمل می‌روند.

رئیس و دبیرکل فدراسیون والیبال به مازندران می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دیدار سخت و حساس کاله مازندران و پیکان تهران از سری مسابقات دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که در بازی رفت بداخلاقی‌هایی از سوی کادر فنی تیم خودروساز پایتخت که منجر به زد و خورد شده بود، مشاهده شد.

کاله مازندران در دیدار نخست در حالی که با پیروزی ست پنجم نتیجه دیدار را به سود خود رقم زده بود با برخورد فیزیکی میزبان تهرانی‌اش مواجه شد تا اندازه‌ای که هنوز جای مشت یکی از عوامل تدارکات پیکان تهران هنوز بر گونه چپ حمزه زرینی ملی‌پوش ارزشمند کشورمان خودنمایی می‌کند.

حساسیت و زیبایی دیدار دوم در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل تا اندازه‌ای بالا است که با پیروزی کاله تیم پایتخت‌نشین پیکان باید در فینال این مسابقات را تقدیم نماینده شمال کشور کند و در صورت پیروزی تیم میهمان کار یک پای فینال به بازی سوم در تهران کشیده خواهد شد.

محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال برای این دیدار حساس چهارشنبه هفته جاری به آمل می‌آیند تا از نزدیک شاهد نبرد قهرمان فصل گذشته و مدعی قهرمانی لیگ برتر باشند.

حضور پرشور تماشاگران و هواداران آملی کاله مازندران بار دیگر می‌تواند نگاه مسئولان ارشد فدراسیون والیبال را به حمایت بی‌نظیر آملی از تیم محبوب شهرشان خیره کند تا بیشتر ارزش و هویت این تیم قدرتمند شهرستانی هویدا شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول