اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار پلی‌اف لیگ برتر صورت می‌گیرد

دیدار والیبال کاله و پیکان

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله قهرمان میزبان پیکان تیم پیکان مدعی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است.

دیدار والیبال کاله و پیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دومین دیدار مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه دو تیم مدعی و پرمهره کاله مازندران و پیکان تهران در آمل با یکدیگر روبرو می‌شوند.

در دیدار رفت این مرحله حساس از رقابت‌ها که چهارشنبه گذشته در خانه والیبال تهران برگزار شد تنها نماینده مازندران توانست با نتیجه سه بر دو بر حریف خودروساز خود فایق آید که این پیروزی عواقبی را برای نماینده مازندران به همراه داشت که یک نمونه آن گونه کبود حمزه زرینی بازیکن ملی‌پوش آن بود.

مسئولان پیکان تهران که تجربه زیادی در برگزاری مسابقات لیگ برتر دارند در حرکتی غیرحرفه‌ای پس از پیروزی کاله مازندران کار را به جنجال و تنش کشاندند تا در این بین بازیکنان و عوامل دو تیم با یکدیگر درگیر شده و یکی از مسئولان تدارکات تیم پایتخت‌نشین نیز با ضربه مشت خود صدمه‌ای به حمزه زرینی والیبالیست ملی‌پوش و تاثیرگذار کاله مازندران وارد کرد.

به گفته برخی افراد والیبالی مسئولان پیکان تهران با این حرکت خود در نظر دارند تا با متشنج کردن فضای سالن در دیدار گذشته جو ویژه‌ای برای دیدار آینده در بین هواداران این تیم شمال کشورمان در آمل ایجاد کنند تا با پرتاب احتمالی کوچک‌ترین شیء خارجی و یا شعارهای تحریک‌کننده تیم را به بیرون از زمین کشانده و پیروزی سه بر صفر با رای کمیته انضباطی را به سود خود رقم بزنند ولی آنها از این امر غافل شدند که هواداران و تماشاگران آملی چهارمین سال حضور تیم محبوب شهرشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و به آن پختگی لازم دست پیدا کردند.

با نگاهی به آمار لیگ برتر سال گذشته مشاهده می‌کنیم پیکان تهران در پنج دیدار مراحل گروهی و پلی‌آف لیگ تنها توانست یک دیدار را به سود خود تمام کند و در چهار دیدار دیگر خود مغلوب حریف مازندرانی‌اش شد.

برای این دیدار حساس که  از ساعت 15 و 30 دقیقه فردا در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار می‌شود غفار درخشنده و محمدحسین شفقی از ناظران و نمایندگان فدراسیون والیبال بوده و امر قضاوت نیز به ابراهیم فیروزی و مسعود ذوقی داوران بین‌المللی کشورمان سپرده شده است.

محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشار دوست دبیرکل فدراسیون والیبال عصر فردا به عنوان مهمانان ویژه به آمل می‌آیند و از نزدیک دیدار نفس‌گیر کاله مازندران و پیکان تهران را مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول