اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل:

تدابیر ویژه برای دیدار کاله و پیکان اندیشیده شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: آملی‌ها میزبان حساس‌ترین نبرد تیم‌های لیگ برتر 91 بین کاله مازندران و پیکان تهران هستند که برای برگزاری هرچه بهتر آن تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شد.

تدابیر ویژه برای دیدار کاله و پیکان اندیشیده شد

حسن کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دومین دیدار کاله مازندران و پیکان تهران در مرحله پلی‌آف لیگ برتر به میزبانی آمل از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر والیبال در سال 91 است و با توجه به درگیری که در بازی رفت انجام شده این دیدار با حساسیت ویژه‌ای همراه است.

وی با اشاره به اینکه این دیدار ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 9 اسفند برگزار می‌شود، افزود: با تمام توان در پی برگزاری هر چه بهتر این مسابقه هستیم که تدابیر ویژه‌ای نیز برای آن در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل اندیشیده شده است.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه بیش از 3 هزار و 500 عدد اطلاعیه‌ که در آن تمامی ضوابط و مقررات ورود به سالن که باید از سوی تماشاگران رعایت شود در سطح شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: حتی برخی از وسایل همراه تماشاگران نیز از سوی عوامل انتظامی برای کاهش هرگونه تنش و پرتاب اشیای خارجی با دقت بررسی و بازرسی می‌شود زیرا بر همگان روشن است که این دیدار مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی فصل جاری بوده و باید به بهترین شکل شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از ایجاد هر نوع تنش و حاشیه در این دیدار از تمام ظرفیت خود استفاده کرده و تدابیر ویژه‌ای را در نظر می‌گیریم، یادآور شد: از دیگر نکات قابل توجه این دیدار حضور داورزنی رئیس فدراسیون و افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در این دیدار است که بر اعتبار این بازی بیش از گذشته می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 بلیط برای فروش در بین هواداران در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، گفت: اگر عوامل انتظامی تشخیص دادند که می‌توانند با حضور تماشاگران بیش از این تعداد می‌توانند امنیت سالن را در اختیار داشته باشند با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، هیئت والیبال آمل و مسئولان برگزارکننده افراد بیشتری می‌توانند این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند.

کوچک‌زاده با تاکید اینکه همه سعی داریم تا این دیدار سخت و تنگاتنگ در امنیت کامل برگزار شود، اذعان داشت: هر تیمی که کم‌اشتباه‌تر در زمین ظاهر شود و بتواند دستورات کادر فنی خود را به شکل بهتری در زمین اجرا کند پیروز میدان می‌شود.

انتهای پیام/87012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول