اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل:

کاله به حضور در جام باشگاه‌های جهان بیاندیشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: کاله با قهرمانی در مسابقات آسیایی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود به جام والیبال باشگاه‌های جهان بیاندیشد.

کاله به حضور در جام باشگاه‌های جهان بیاندیشد

حسن کوچک‌زاده صبح امروز پس از پیروزی کاله مازندران مقابل متین ورامین در دیدار فینال لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها اظهار داشت: این افتخار بزرگ برای دومین بار در سطح کشور والیبال برای آمل به دست آمده و جا دارد به همه مردم این شهرستان تبریک بگویم.

وی افزود: متین ورامین نیز یکی از تیم‌های با انگیزه و پرمهره لیگ برتر امسال بود که توانست در نخستین حضور خود به نائب قهرمانی برسد.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه در پیش‌بینی‌های خود برای کاله مازندران در بین سه تیم دیگر مرحله پلی‌آف نظیر پیکان تهران، متین ورامین و سایپا البرز در حالی که همه، متین را حریف جدی می‌دانستند با این حرف موافق نبودم، گفت: متین تیمی بود که کاله نشان داد می‌تواند مقابل آن بهتر خود را به اثبات برساند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل با اشاره به اینکه اگر چه در دیدار نخست با این تیم در مرحله فینال شکست خوردیم ولی در دیدار برگشت توانمندی‌های خود را به اثبات رساندیم، اذعان داشت: همه باید تلاش کنیم تا با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/86012/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول