اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

احترام بزرگان والیبال بر همگان واجب است/ سعی داریم در خانه یک پای فینال شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه احترام بزرگان والیبال بر همگان واجب است، گفت: تمام سعی ما این است تا در خانه خود با پیروزی مقابل پیکان یک پای فینال این رقابت‌ها شویم.

احترام بزرگان والیبال بر همگان واجب است/ سعی داریم در خانه یک پای فینال شویم

بهروز عطایی امروز قبل از دومین دیدار حساس مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: حساسیت بازی امروز مقابل پیکان بسیار زیاد بوده و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: دو تیم شناخت بسیار خوبی از یکدیگر دارند و ما نیز یک هفته مفید را داشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

عطایی با بیان اینکه بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی آماده هستند، گفت: حساسیت بازی به خاطر مرحله پلی‌آف است و حساسیت دیگری ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید دو تیم به گونه‌ای در زمین عمل کنند تا همه مردم از دیدن این رویارویی لذت ببرند، تصریح کرد: احترام بازیکنان ملی‌پوش این مملکت بر همه واجب است و نباید همانند دیدار گذشته در تهران به این بازیکنان از سوی برخی افراد بی‌حرمتی شود.

عطایی ابراز داشت: اگر چه در بازی رفت اتفاقات ناخوشایندی در تهران افتاد که آن هم به خاطر فشار روحی و روانی زیاد حاکم بر بازی بود ولی به هر حال حرمت‌داری و احترام به بزرگان والیبال این کشور که تعدادشان در کاله و پیکان کم نیست بر همه واجب است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا با پیروزی مقابل پیکان تکلیف فینالیست شدن خود را در خانه مشخص کنیم، گفت: امیدواریم این دیدار که در آن مسئولان ارشد والیبال کشورمان نیز حضور دارند بدون کوچکترین مسائل حاشیه‌ای دنبال شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد پیش‌بینی پیروز این دیدار با توجه به اینکه در فصل گذشته کاله پیروز چهار دیدار از پنج دیدار برگزار شده در لیگ برتر بین دو تیم بوده و امسال نیز دو دیدار از سه دیدار مقابل پیکان را به سود خود به اتمام رسانده اذعان داشت: پیش‌بینی پیروز میدان کار بسیار سختی است زیرا هر دو تیم با تمام توان وارد میدان می‌شوند و تمام انرژی خود را برای مشخص شدن یک پای فینال به کار می‌گیرند البته ما هم سعی داریم با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران حریف خود را شکست دهیم.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول