اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد

لزوم ارائه عملکرد مسئولین در تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: مسئولین باید عملکرد خود را در تحقق شعار سال ارائه دهند.

لزوم ارائه عملکرد مسئولین در تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‏الله علی خاتمی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانداران و ائمه جماعت استان، اظهار کرد: دستگاه‏های اجرایی در تحقق شعار سال باید پاسخگو باشند.

وی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را حائز اهمیت خواند و افزود: در روزهای پایانی سال باید در مورد شعار سال پاسخگو باشیم. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تقویت روحیه امید در جامعه را مهم دانست و یادآور شد: باید برای تقویت امید در جامعه تلاش کرد.

*دمیدن روح امید در بین مردم ضروری است

وی دمیدن روح امید در بین مردم را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: پمپاژ امید به جامعه ضرورتی مهم برای مسئولین است.

آیت‏الله خاتمی با بیان اینکه هیچ جامعه‏ای بدون مشکل نیست، خاطر نشان کرد: هیچ کشور و جامعه‏ای بدون کم و کاستی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تقویت روح امید در جامعه را از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه باشد.

وی به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: امید دادن به مردم در شرایط سخت از تاکیدات مقام معظم رهبری است، و باید آن را تحقق بخشید.

آیت‏الله خاتمی برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور را در گرو برنامه‏ریزی مناسب دانست و گفت: مشکلات اقتصادی کشور در قیاس با چالش‏های اقتصادی غرب، قابل برطرف شدن است.

* مسئولین، فضای سیاسی کشور را در آرامش نگه دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به موضوع انتخابات آتی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین فضای سیاسی کشور را در آرامش نگه دارند.

وی آرامش را در فضای فعلی کشور ضروری عنوان کرد و ادامه داد: فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیازمند ثبات و آرامش است.

آیت‏الله خاتمی با تاکید بر رعایت مصادیق اخلاقی و دینی در انتخابات افزود: برخی باید نسبت به تلاش‏های خود برای دنیای دیگران توجه داشته باشند.

* آخرت خود را به بهای دنیای دیگران از دست ندهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تلاش افراد برای آباد کردن دنیای دیگران را امری نامناسب دانست و خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد آخرت خود را به بهای دنیای دیگران از دست بدهیم قابل قبول نیست.

وی به مصادیق امید در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت های علمی و فناوری، نفوذ سیاسی در دنیای اسلام و گفتمان دینی کشور، از مهم‌ترین این مصادیق است.

آیت‏الله خاتمی اقدامات عدالت محورانه در کشور را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از شاخص‏های مهم در کشور اقدامات عدالت محور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دستاوردهای بعد از انقلاب را شگفت‌آور توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان بر پیشرفت‏های کشور امید نداشتند.

* مدیران استان بدون حاشیه در راستای منافع استان تلاش کردند

وی سال جاری را از سال‏های بی‌حاشیه در مدیریت استان ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری مدیران استان بدون حاشیه در راستای منافع و حل مشکلات استان تلاش کردند.

آیت‏الله خاتمی خواستار کاربردی‏ سازی جلسات مدیران استان شد و اظهار داشت: باید جلسات تشکیل شده کاربردی‏تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان پیشرفت‏های کشور را موجب هراس دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمن در مقابل پیشرفت‏های کشور ناتوان شده است.

انتهای پیام /73002/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول