اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) مطرح کرد

شعار مردم استان بوشهر؛ علمدار ولایت بوشهری‌ها فدایت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: شعار بوشهری‌ها در ارتباط با حمایت از ولایت است که خطاب به رهبری فریاد می‌زنند علمدار ولایت بوشهری‌ها فدایت.

شعار مردم استان بوشهر؛ علمدار ولایت بوشهری‌ها فدایت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در همایش جنگ‌های نامنظم در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر استان وحدت و یکدلی و استان مقام معظم رهبری است و به استان ایستادگی، مقاومت در مقابل ابرقدرت‌ها و استکبار معروف است.

وی ادامه داد: فرزندان این مردم و نوادگان رئیسعلی دلواری از روزهای نخست جنگ تحمیلی به میدان‌های دفاع اعزام و از دفاع در خرمشهر تا مرزهای جنوب و غرب حضور یافتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: رزمندگان این استان در جنگ‌های نامنظم حضور پررنگ داشته و حدود 500 نفر از آنان به فرماندهی شهید علیرضا ماهینی به دفاع پرداختند که از این تعداد 122 نفر به شهادت رسیدند.

جمیری تاکید کرد: بسیجیان استان بوشهر عهد و پیمان می بندند که تا آخرین لحظه تحت زعامت فرمانده کل قوا از ارزش های اسلام و انقلاب پاسداری کنند.

وی افزود: استان بوشهر از ابتدای جنگ تحمیلی در نبرد با استکبار جانانه مقاومت کرد و در جبهه‌های زمینی، هوا و دریایی نقش موثری داشت.

جمیری تصریح کرد: جزیره خارک در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 834 بار بمباران شده است ولی مردم مقاوم آن نگذاشتند صادرات نفت قطع شود.

وی اضافه کرد: این استان در سال‌های دفاع مقدس با تقدیم دو هزار و 77 شهید، 442 آزاده، 5 هزار و 737 جانباز و 36 هزار و 672 رزمنده به خود می بالد.

جمیری بیان کرد: استان بوشهر در سال‌های 65 و 66 به نسبت مردان مکلف رتبه اول اعزام به جبهه را کسب کرد.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول