اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مسئولان برای تحقق شعار سال تولید ملی چه کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری به نام سال تولید ملی گفت: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم؛ مسئولان باید پاسخ دهند که برای تحقق شعار امسال چه کرده‌اند

مسئولان برای تحقق شعار سال تولید ملی چه کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: لازم است تا مسئولان و مردم در این مقطع از خود سئوال کنند که برای این خواسته و مطالبه رهبری چه کرده‌اند؟

وی با تبریک پیشاپیش سال جدید به عموم مردم خاطرنشان کرد: بی‌تردید نو شدن فرصتی برای خودشناسی و شناخت درباره هدف خلقت است که باید آن را قدر دانست.

خطیب جمعه شیروان با بیان اینکه پیام نوروز حیات دوباره و آغاز زندگی سرسبز و با طراوت است، تصریح کرد: با خواندن دعای تحویل سال خود را مصمم به تغییر و تحول درونی کنیم تا به سمت تعالی رشد و رستگار شویم.

وی خطاب به آحاد مردم گفت: بیایید امسال نوروز خود را با فرهنگ فاطمی درآمیزیم و فضای جامعه را با اخلاق و رفتار فاطمی تغییر دهیم.

کوثری همچنین به بررسی مهم‌ترین رویدادهای استان و کشور در سال 91 پرداخت و عنوان کرد: بی‌گمان مهم‌ترین رویداد امسال سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی بود.

وی با بیان اینکه مردم در استقبال از رهبری سنگ تمام گذاشتند، بیان داشت: این حضور برگ زرین بر افتخارات مردم ولایت‌مدار این استان بود.

امام جمعه شیروان همچنین مهم‌ترین رویداد پیش‌رو در سال آینده را انتخابات یازدهم ریاست جمهور و چهارم شورای اسلامی شهر و روستا دانست و اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات، وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان خواهند داد.

وی از افراد شایسته و لایق برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دعوت کرد و یادآور شد: بی‌گمان خدمت‌گذاری به مردم در نظام اسلامی، یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود.

خطیب جمعه شیروان در پایان یکی از وظایف مهم انسان را محاسبه نفس و اعمال دانست و ابراز داشت: همه ما باید خود را برای محاسبه اعمال در روز جزا آماده کرده و خودمان به حساب کردار برسیم.

 انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول