اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قیدار:

سید احمد آقا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قیدار گفت: سید احمد خمینی امین و حافظ اسرار امام راحل و فردی هوشمند و آگاه و نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام داشت.

سید احمد آقا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حافظ بیگدلی امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی شهر حلبچه از سوی رژیم بعثی صدام و به شهادت رساندن هزاران نفر از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع و مظلوم، آن‌ را نشانه جنایات استکبار جهانی و ادعای کذب دفاع از حقوق بشر دانست.

وی افزود: تحمل جانبازان از بمباران شیمیایی، بسیار سخت، دردآور و رنج فراوان دارد و امروز همه ما مدیون این جانبازان عزیز و شهدای والامقام هستیم.

امام جمعه موقت قیدار، در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز بزرگداشت شاعره بزرگ ایران پروین اعتصامی، وی را بزرگ بانوی بی‌نظیر و افتخار بزرگ آذربایجان عنوان کرد و افزود: اشعار و ابیات این بانوی نابغه در زمینه عرفان و اخلاق بی‌نظیر است.

وی در ادامه با گرامیداشت سالرزو رحلت حاج سید احمد آقا خمینی (ره) فرزند امام راحل تصریح کرد: سید احمد خمینی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نقش موثری در کنار امام عزیز ایفا و بعد از ارتحال امام، در کنار ولایت و حامی محکم رهبری بود.

بیگدلی افزود: سید احمد خمینی، امین و حافظ اسرار امام راحل و فردی هوشمند و آگاه و نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب داشت.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) آن را به همه شیعیان تبریک گفت و شجاعت و زینت پدر بودن آن بانوی بزرگوار و ایفای نقش مهم وی در نهضت بزرگ کربلا را ستود.

 قیدار با گرامیداشت روز پرستار، شغل پرستاری را شغل ارزشمند، مهم و الهی دانست و از خدمات پرستاران قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال بر هوشیاری و مراقبت والدین از فرزندان و همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی تاکید کرد.

 بیگدلی افزود: باید با همکاری هم تلاش کنیم تا از وارد آمدن خسارت به مردم و بیت‌المال جلوگیری شود.

انتهای پیام/2308/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول