اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

امام خمینی روح مقاومت و پیروزی را در کالبد جامعه جاری کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امام خمینی معادلات دشمن را خنثی و روح مقاومت و پیروزی را در کالبد جامعه جاری کرد.

امام خمینی روح مقاومت و پیروزی را در کالبد جامعه جاری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سردار حسین سلامی امشب در مراسمی که به همت ستاد کنگره سرداران و 300 شهید استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: پس از دفاع مقدس هشت ساله، دشمن همه امکانات خود را در جبهه فرهنگی متمرکز کرد و از این راه به مکتب و هویت اسلامی و ایرانی هجوم آورد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تهاجم فرهنگی به تشخیص درست رسیده است، افزود: ملت مصمم ایران اسلامی در مسیر مبارزه فرهنگی با دشمن، دست از ولی خود بر نخواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ملت ایران اجازه نداد که اکاذیب و دروغ‌ و فریب دشمن بر او تسلط یابد؛ بنابراین انقلاب در عرصه فرهنگی نیز بر دشمن غلبه کرده است.

وی اضافه کرد: پیروزی‌های مستمر جبهه حق علیه باطل به واسطه نیروهای مقاوم یعنی شهیدان و به برکت رهبری امام انقلاب که آموزه‌های وحی و قرآن را در جامعه جاری کرد، رخ داده است.

سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران آموخته است که باید از رهبری پیروی کند، افزود: منطق ملت ما، منطق وحی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قالب همین منطق از قرآن و ائمه اطهار(ع) سخن می‌گوید و در جامعه تأثیر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: گفت‏وگو بر مبنای منطق وحی بر دل‌های پاک اثر گذاشته و بر فطرت‌های پاک می‌نشیند و شهید شاطری‌ها را می‌سازد و شهدا از جنس رهبر و مروجان پیام و اندیشه‌های این رهبری عزیز هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: هر آجری که سردار شهید شاطری در جنوب لبنان بر روی هم می‌گذاشت تا خانه‌ای برای محرومان بنا کند، انعکاس مهربانی رهبری بوده که در این عصر، همه وجودش نگران مسلمین و محرومین است.

انتهای پیام/2249/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول