اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبارز بحرینی:

نهضت امام خمینی سرمشق بحرینی‌ها است

خبرگزاری فارس: مبارز و انقلابی بحرینی گفت: نهضتی که امام خمینی (ره) بنا نهاد، قطعاً در به ثمر نشستن بیداری مردم بحرین تأثیر اساسی و زیربنایی دارد.

نهضت امام خمینی سرمشق بحرینی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی کرب‌ابادی عصر امروز در همایش همبستگی با مردم مظلوم بحرین که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز حاکمان آل‌سعود و آل‌خلیفه همچون بنی‌امیه و بنی‌عباس به جان ملت افتاده و از حق و حقیقت بیزار هستند به دلیل ماهیت بیداری مردم بحرین است که هرگز تا رسیدن به هدف نهایی فروکش نمی‌کند.

وی، آل‌خلیفه و آل‌سعود را با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه وهابیت جنایت پیشه‌ترین جلادان روزگار معرفی کرد و ادامه داد: از زمان حرکت منسجم مردم بحرین علیه حاکمان فاسد و فاسق بیش از 30 مسجد، حسینیه و ده‌ها جلد قرآن کریم به آتش کشیده شده و نسبت به دین مقدس اسلام اهانت صورت گرفته است.

کرب‌‌ابادی خاطرنشان کرد: با وجود ادعای مخالفان بحرین، شیعیان و سنی‌های این کشور همچون دو برادر در کنار هم در برابر تمام جنایات ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین خدشه‌ای در اراده آهنین آنها در مبارزه با استکبار جهانی شکل بگیرد.

وی، بیداری مردم مسلمان بحرین را نشأت گرفته از پیام انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه روحی و معنوی ما حمایت مردم ایران از مردم مظلوم بحرین است که این ملت به صحنه آمدند تا به حاکمان فاسق اعلام کنند، دوران فساد، تباهی، تسلط و چپاولگری به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مبارز انقلابی بحرینی عنوان کرد: مدعیان دموکراسی امروز با تانک، گلوله و تفنگ به جنگ مردمی آمدند که جز احصای حقشان چیز دیگری را طلب نمی‌کنند که در این بین شایسته آن است ایمان، ارزش‌ها و اعتقادات به نحو مطلوب و مناسب به ثمر بنشیند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مردم مظلوم بحرین تا آخرین قطره خونشان در برابر نظام فاسد آل‌خلیفه ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از اصولشان تنازل کند که در این بین وفاداری و پشتیبانی مردم ایران می‌تواند بزرگ‌ترین پشتوانه روحی و معنوی برای آنها باشد.

کرب‌ابادی بیان داشت: همه مدعیان دروغین دموکراسی غرب باید در برابر جنایات شیوخ عرب شرمنده بوده و سرافکنده باشند، چراکه قطعاً مردم آزاده بحرین به هدفی که در مسیر آن جان فدا می‌کنند، دست می‌یابند.

در پایان این مراسم در اوصاف قیام مردم بحرین علیه مستبدان، شعرهای حماسی قرائت شد و نمایشگاه پوستری نیز از مبارزه مردم بحرین با آل‌خلیفه و آل‌سعود و جنایات رخ داده در دو سال اخیر برپا شد که علاقمندان از آن بازدید کردند.

انتهای پیام/62004/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول