اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی خبر داد

همکاری دانشگاه آزاد با مرکز فرهنگی امام خمینی و انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: به منظور پیوند دانشگاهیان با انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) آماده همکاری با مرکز تازه‌تاسیس فرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی هستیم.

همکاری دانشگاه آزاد با مرکز فرهنگی امام خمینی و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی صبح امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با اعلام اینکه بخشنامه‌ای از سوی فرهاد دانشجو مبنی بر راه‌اندازی مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی صادر شده است، تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم فرهنگی دانشگاه‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با بیان اینکه شجره دانشگاه  آزاد اسلامی با تایید و موافقت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس و راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: ایجاد چنین مرکزی در فضای دانشگاه که تشکیلاتی پژوهشی، آموزشی و فرهنگی است ضروری به نظر می‌رسید که با تدبیر ریاست دانشگاه تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه براساس سند چشم‌انداز بیست ساله نظام بر ضرورت پیوند مستمر دانشجویان و دانشگاهیان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تاکید شده است، گفت: دانشگاه‌ها به ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای ایفای این رسالت مهم می‌بایست تلاش مضاعف و موثری انجام دهند.

انتهای‌پیام/86011/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول