اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای 4 سال دیگر

سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی همدان، هادی سبزواری برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با اتمام مدیریت چهار ساله هادی سبزواری، امروز شاهد برگزاری انتخابات ریاست هیئت ورزش‌های همگانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بودیم که در نهایت سبزواری برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان باقی ماند.

در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابتدا ضمن تشکر از هادی سبزواری به عملکرد این هیئت اشاره کرد و گفت: قبل از مدیریت سبزواری هیئت ورزش‌های همگانی عملکرد مناسبی نداشت.

سیدعبدی افتخاری ادامه داد: اما امروز می‌توان گفت که هیئت ورزش‌های همگانی یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ما در سال جاری بود که تمام برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی تأکید شده رهبر انقلاب است افزود: مدیریت خوبی سبزواری باعث توسعه ورزش‌های همگانی در سطح استان همدان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: توجه به ورزش در جوانان و بانوان و نیز توسعه بی‌نظیر ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان‌های استان همدان از اقدامات شایسته هیئت ورزش‌های همگانی همدان در سال‌های اخیر بوده است.

در ادامه مراسم مدیرکل حراست اداره ورزش و جوانان همدان با اشاره به بی‌حاشیه بودن هیئت ورزش‌های همگانی در زمان مدیریت سبزواری گفت: باید نمره بسیار بالاتری حتی از خود فدراسیون همگانی به مدیریت سبزواری در استان همدان بدهیم.

نجم‌الدین کرم‌اللهی تأکید کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی که با شکوه بسیار در استان همدان برگزار شد برگ زرینی بر عملکرد سبزواری بوده است.

بعد از سخنان مدیرکل حراست اداره ورزش و جوانان هادی سبزواری عملکرد خود را در سال‌های گذشته بیان کرد و برنامه پیشنهادی خود برای سال 92 اعلام کرد.

در نهایت هادی سبزواری از 18 رأی جمع‌آوری شده تمام آرا را از آن خود کرد و برای چهار سال دیگر سکاندار هیئت ورزش‌های همگانی باقی ماند.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول