اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

توسعه ورزش‌های همگانی در لردگان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و سالم در این شهرستان باید مورد توجه مسئولان امر ورزش قرار گیرد.

توسعه ورزش‌های همگانی در لردگان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان ورزشی این شهرستان اظهار کرد: به منظور رشد و اعتلای ورزش و پیگیری امور جوانان از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی با اشاره به جایگاه ورزش لردگان تصریح کرد: ورزش یگانه وسیله تزکیه روح و جسم است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

انصاری با بیان اینکه در چند سال اخیر مسئولان نگاهی ویژه به ورزش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام به امر ورزش در زمینه‌های مختلف توصیه شده که به موازات تقویت جنبه‌های علمی و ایمانی به تقویت جسمانی انسان نیز توجه کرده است.

امام جمعه لردگان در ادامه ویژگی‌های یک ورزشکار مسلمان را داشتن ایمان، دانش، بینش وسیع، سبقت گرفتن در کار نیک، گذشت و دوری از غرور دانست و بر توسعه ورزش‌های همگانی و سالم تاکید کرد.

وی سلامت جسم، روح و روان را بزرگ‌ترین دستاورد ورزش عنوان کرد و گفت: تفریح، سرگرمی سالم و ورزش، جسم و عقل انسان را نشاط می‌بخشد و لازمه زندگی انسان است.

انصاری خواستار برطرف شدن مشکلات ورزشکاران و جوانان از سوی مسئولان شهرستان شد و تأکید کرد: رفع کمبود و مشکلات ورزش و امور جوانان در این شهر بیش از پیش ضروری است.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول