اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن:

استعدادهای ورزشی بردسکن به‌زودی رونمایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: فعالیت‌های ورزشی ورزشکاران بردسکنی در آینده نزدیک و در سال 92 موجب رونمایی جدیدی از ورزش بردسکن در استان و حتی کشور می‌شود.

استعدادهای ورزشی بردسکن به‌زودی رونمایی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حسن شبانی ظهر امروز در همایش ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی بردسکن اظهار کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و مدرسه از مهمترین برنامه‌های ما است، آموزش و پرورش با تخصصی کارکردن رشته‌های مختلف و پرورش منش پهلوانی و ورزشی، می‌تواند در ورود به ورزش آزاد کمک فراوانی داشته باشد.

وی افزود :در اکثر روستاهای شهرستان فعالیت ورزشی صورت می‌گیرد و مدام برنامه‌های ورزشی و مسابقه برگزار می‌شود.

شبانی ضرورت همکاری همه اقشار را یادآور شد و افزود: اگر خود را کنار بکشیم، از اهداف دور شده‎ایم، بنابراین همه باید کمک کنیم تا طبق برنامه، سال 92 شاهد رونمائی از قهرمانان بردسکنی در سطح استان باشیم.

وی گذشته بردسکن را در اکثر رشته‌ها از جمله رشته‌های ورزشی انفرادی دارای مقام کشوری و جهانی ذکر کرد و گفت: در دهه گذشته بردسکن مهد ورزش دوومیدانی بود و ورزشکاران خوبی را تحویل کشور و دنیا داده است.

وی محمدرضا محمدی، دونده جهانی رشته‌های استقامت را از بردسکن نام برد و افزود: اکنون هم این فضا فراهم است و باید تلاش کنیم، بهترین شهرستان و استان در رشته‌های ورزشی مختلف باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بردسکن دارای دو تیم در لیگ استان است و در نوجوانان سه نفر از ورزشکاران ما برای مسابقات کشوری انتخاب شده‎اند.

انتهای پیام/70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول