اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

تقدیر از هیئت‌های ورزشی ورامین

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور مسئولان از هیات‌های فعال اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تقدیر شد.

تقدیر از هیئت‌های ورزشی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، محسن منصوری فرماندار، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد، از 37 مسئول هیات و نایب رئیس هیات‌های فعال ورزشی ورامین با اهدا لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی در ابتدا ضمن تقدیر از تلاش متولیان ورزش بیان داشت: ورزش به‌عنوان یک امر مهم در جامعه مدنی گنجانده شده که باید با گسترش آن ضمن فراهم کردن سلامتی جسمانی، شرایط را برای سلامتی روح نیز مهیا کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امیدواریم شرایط آن‌گونه که خواسته ورزشکاران است مهیا شود تا بتوان با معرفی قهرمانان منطقه به کشور نام ورامین را در سطوح مختلف طنین انداز کرد.

فرماندار ورامین نیز در ادامه مراسم بیان داشت: به جرات می‌توان گفت سال جاری بسیار خوش یمن برای ورزش بوده چرا که حضور تیم‌های مختلف در مسابقات و لیگ‌های معتبر جایگاه منطقه را در کشور ارتقاء داده است که باید این روند در سال‌های پیش رو ادامه یابد و بتوان با زمینه‌سازی شرایط را برای افتخار آفرینی‌های دیگر مهیا کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز جوایز و لوح‌های تقدیر به مسئولان هیات‌ها و نایب رئیس‌های آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/2462/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول