اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

جوانان و ورزشکاران قمی راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم تحویل سال جدید توسط ورزشکاران و جوانان قمی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس در مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

جوانان و ورزشکاران قمی راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کاروان راهیان نور ورزشکاران و جوانان استان قم در قالب هشت دستگاه اتوبوس با حضور جوانان و ورزشکاران زن و مرد به صورت مجزا از فردا به مدت پنج روز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در این برنامه فرهنگی جوانان و ورزشکاران بازدیدی از مناطق جنگی جنوب کشور خواهند داشت و یکی از توفیقات این عزیزان در این سفر معنوی این است که لحظه تحویل سال جدید در کنار مزار شهدای گرانقدر دفاع مقدس خواهند بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اهداف این سفر معنوی اضافه کرد: هدف از این برنامه آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ حق علیه باطل است.

رمضانی در مورد تأثیر اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور، تصریح کرد: مشاهده رشادت‌های رزمندگان در شرایط جنگ تحمیلی سبب افتخار هر ایرانی می‌شود و باید با انجام کار‌ها و اقدامات فرهنگی روحیه بسیجی، ایثار و گذشت را در جامعه حفظ کنیم.

اعزام کاروان‌های راهیان نور سبب انس بیشتر با ارزش‌ها می‌شود

وی عنوان داشت: حرکت راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی هر ساله خیل کثیری از مشتاقان به فرهنگ ایثار و شهادت را به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور جذب می‌کند، ضمن اینکه در بازدید از مناطقی که دلاور مردان میهنمان در آن ایستادگی کردند، به شهادت رسیدند و یا به فیض جانبازی نائل آمدند، سبب انس بیشتر با ارزش‌ها می‌شود.

رمضانی یادآور شد: به همین منظور 320 نفر در قالب کاروان راهیان نور اداره کل ورزش و جوانان با همکاری یکی از سمن‌های این معاونت و امور مساجد قم، راهی مناطق جنگی جنوب می‌شوند و از مناطقی همچون چذابه، دهلاویه و ... بازدید می‌کنند، کاروانی که متشکل از جوانان و ورزشکاران، نخبه‌های علمی‌، هنری، فرهنگی و مذهبی و ورزشی است و هم خانم‌ها و هم آقایان در آن حضور دارند و به صورت مجزا امکانات مناسبی برای این سفر معنوی آنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول