اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد / 21

قاسمی: استمرار بی‌عدالتی در درآمدهای هیئت‌ها نقطه ضعف ورزش بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان گفت: استمرار بی‌عدالتی در درآمدها و توزیع بودجه در هیئت‌های ورزشی نقطه ضعف ورزش اصفهان در سال‌جاری بود.

قاسمی: استمرار بی‌عدالتی در درآمدهای هیئت‌ها نقطه ضعف ورزش بود

علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از سال‌های گذشته شاهد بی‌عدالتی در تخصیص بودجه و درآمدزایی هیئت‌های ورزشی بودیم و امسال نیز همانند گذشته این رویه استمرار داشت.

وی به نکته ضعف دیگری از ورزش اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری متأسفانه حدود 35 تیم از باشگاه‌های اصفهانی حذف شدند که اتفاق خوبی محسوب نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان تصریح کرد: سند راهبردی ورزش اصفهان که با صرف هزینه‌های سنگین و وقت زیاد تدوین شد، با وجود انتقاداتی که به آن وارد بود، اما بر روی زمین ماند و اجرایی نشد در صورتی که تصور می‌شد، بخشی از آن عملیاتی شود.

وی افزود: استمرار ناکامی ورزشکاران اصفهانی در مسابقات المپیک و همچنین پاراالمپیک در سال‌جاری را می‌توان ناکامی دیگری برای ورزش اصفهان دانست.

قاسمی درباره نقطه قوت ورزش اصفهان خاطرنشان کرد: افزایش باشگاه‌های خصوصی فعال در عرصه ورزش اتفاق خوبی برای ورزش اصفهان محسوب شده و سبب می‌شود این باشگاه‌ها جور بخش دولتی را بکشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: افزایش زیرساخت‌های ورزشی در استان اصفهان که توسط شهرداری و بسیج صورت گرفت و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان نیز از جمله موارد قوتی است که باید به آن اشاره شود.

انتهای پیام/63006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول