اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش مازندران صورت گرفت

عذرخواهی استاندار مازندران از مدال‌آوران ورزشی

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران، گفت: اگر نتوانستیم متناسب با شأن ورزشکاران گام برداریم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ورزش مازندران بیشتر از گذشته ارتقاء یابد.

عذرخواهی استاندار مازندران از مدال‌آوران ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سالن شماره یک استانداری مازندران در تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور، اظهار داشت: بعد از احراز عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد، رهبر معظم انقلاب پیام صادر کرده و ابراز امیدواری کردند که موفقیت‌های جوانان برومند ایران اسلامی در میادین مختلف، روز به روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه رهبری دیدار نمادینی با جامعه افتخار آفرین ورزشی کشور داشتند، ادامه داد: این نشست افزون بر دو ساعت به طول انجامید و وقت‌گذاری و بیانات روشنگرایانه رهبری در این نشست، باید سرلوحه کار ما باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه زیرساخت‌هایی که کشورهایی مانند روسیه و آمریکا برای ورزش دارند قابل مقایسه با بودجه ما نیست.

وی افزود: ما متناسب با هزینه‌های آنها، برای ورزش هزینه نکردیم و مدال‌آوری ما با اتکا به خلاقیت فرزندان این مرز و بوم بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به دارایی‌ها و سرمایه‌های انسانی خودمان تکیه کنیم، گفت: این جوانان هم بخشی از سرمایه‌های انسانی ما هستند.

وی یادآور شد: اگر نتوانستیم متناسب با شأن این عزیزان، گام برداریم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ورزش مازندران بیشتر از گذشته ارتقاء یابد.

طاهایی با اشاره به اینکه در سال 91 از نظر بودجه‌ای در تنگنا قرار داشتیم، گفت: این تنگناهای بودجه‌ای قابل مقایسه با سال 90 نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید بیندیشیم و دور از اتکای به بودجه نفت، بتواند توسعه یابد، ادامه داد: شورای اداری باید به این مهم اتکا کند.

این مسئول با اشاره به اینکه درآمد نفت هم صرف زیرساخت‌ها شود، تصریح کرد: اما باید به این موضوع بپردازیم کشورهایی که نفت نداشتند چگونه توانستند در مسیر توسعه قرار گیرند.

وی یادآور شد: رئیس جمهور فردا پس از معرفی وزیر بهداشت به مجلس، به گیلان سفر کرده و سپس وارد مازندران می‌شود.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول