اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جهادگران کشور در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

حمایت جهادگران از ائتلاف سه‌گانه

خبرگزاری فارس: دبیر کل جهادگران جمهوری اسلامی ایران گفت: جهادگران در انتخابات شوراها لیست مستقل می‌دهد اما در انتخابات ریاست جمهوری از ائتلاف سه‌گانه حمایت می‌کند.

حمایت جهادگران از ائتلاف سه‌گانه

وهاب عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: جهادگران در انتخابات ریاست جمهوری از سازه و کار ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان حمایت می‌کند ولی برای انتخابات شورا لیست مستقل می‌دهد.

دبیر کل جهادگران ایران اسلامی افزود: همزمانی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر با ریاست جمهوری موجب شده است که انتخابات شوراها به نوعی در حاشیه قرار گیرد در حالی که اهمیت و تاثیر گذاری شوراها نه تنها کمتر از ریاست جمهوری نیست بلکه می‌تواند نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی در آینده سیاسی جریان‌ها داشته با شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی به صورت مستقیم در اداره امور شهر و روستا دخیل هستند و این حضور بین مردم در صورت استفاده مفید می‌تواند یک فرصت طلایی برای گروه‌های سیاسی جهت ارائه خدمت و اثبات کارآمدی باشد و در صورتی که از انتخابات شوراها غفلت شود، ‌رقیب می‌تواند با ورود گسترده به شوراها،‌ زمینه پیروزی در مجلس آینده و دیگر حوزه‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول