اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

اداره جهاد کشاورزی شهرستان قرچک تشکیل شد

خبرگزاری فارس : فرماندار شهرستان قرچک از تشکیل اداره جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اداره جهاد کشاورزی شهرستان قرچک تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از  روابط عمومی فرمانداری قرچک، مهندس رضا ریاحی با اعلام این خبر اظهار داشت: کمال نصرتی به‌عنوان مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان قرچک منصوب شده و از جمله سوابق کاری وی می‌توان به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، رباط کریم و معاون ستاد حرم تا حرم اشاره کرد.

فرماندار قرچک در ادامه افزود: به زودی این اداره در شهرستان قرچک مستقر و فعالیت خود را آغاز می‌کند که امیدواریم تشکیل این اداره به‌نفع شهرستان و مردم باشد.

وی با بیان اینکه استقرار ادارات شهرستان از ابتدا در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفت، عنوان کرد: تاکنون تعداد زیادی از ادارات در این شهرستان راه‌اندازی شده است که این اداره نیز با پیگیری‌های انجام شده توسط ناحیه انتظامی، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان راه‌اندازی شد.

ریاحی ادامه داد: ارتقاء شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک به اداره و همچنین راه‌اندازی اداره تبلیغات شهرستان قرچک نیز در حال پیگیری است.

فرماندار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال آماده‌سازی و در اختیار قرار دادن فضای اداری به ادارات تازه تاسیس هستیم که به زودی در شهرستان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/2462/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول