اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن

شهدا پیش از شهادت جهادگر بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: شهید یک واژه مقدس و ارزشمند است ،زیرا شهدا پیش از شهادت یک مجاهد فی‌سیبل‌الله و یک جهادگر هستند.

شهدا پیش از شهادت جهادگر بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی صبح امروز در همایش گرامیداشت روز شهدا در بردسکن اظهار کرد: کلمه شهید ،یادآور شهامت ،شجاعت،نورانیت و همت است و شهدای ما همگی این خصلت‌های جاودانه را داشتند.

وی بابیان اینکه شهدا دو وجهه جهادگر و شهید را با خود دارند افزود: براساس آیات و روایات افراد خاصی شهادت نصیب آنان می‌شود و این عزیزان مقربین درگاه الهی هستند.

امام جمعه بردسکن گفت: امروز دشمنان ایران از خلوص و جاودانگی شهدای ما ترس دارند و می‌بینند ملت ایران خود را در فرامین شهدا و مطالبات شهدا دنبال می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهدا جزء اولیا الهی هستند و هیچ وقت مردم ماه نخواهند گذاشت پیام خون شهدا کمتر دیده شود. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند جایگاه شهید را در جامعه کمرنگ کنند افزود: ملت ما با شهدا زنده است و روح قدسی شهدا در همه ارکان نظام و ملت ما مشعشع و پرتوافشانی می‌کند.

امینی گفت: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا در بحث ولایت فقیه ، حجاب، وحدت و همدلی مورد اشاره قرار گرفته است و شهدا این کلمات را در لحظه ای به قلم آورده‌اند که خدا ناظر کار او بوده است.

وی ضرورت پاسداشت شهدا را اقدامی پسندیده دانست و افزود: ما در این مراسم‌ها باید درس شجاعت و شهامت را یاد بگیریم.

وی با قدرشناسی از پدران و مادران شهدا اظهار داشت: ولایت مداری را از خانواده های شهدا درس بگیریم و با وفاق و همدلی در مقابله با تهاجمات دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام/70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول