اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان:

آرمان مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت پایبندی به ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: جانشین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان گفت: آرمان مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان پایبندی به خط امام و رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است.

آرمان مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت پایبندی به ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار جعفر مظاهری در چهاردهمین همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با بیان اینکه این مجمع در طول پنج سال 14 بار همایش برگزار کرده است، اظهار داشت: در طول این مدت 12 دستگاه و اداره میزبان برگزاری مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بودند.

وی ادامه داد: مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان به هیچ تشکیلاتی وابسته نیست و در تمام زمینه‌ها مستقل و دارای اساسنامه مستقلی است و هیچ رابطه تشکیلاتی با دیگر مجامع در استان‌های دیگر ندارد.

جانشین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان اضافه کرد: ما معتقدیم باید ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به نسل کنونی و آیندگان منتقل کرد و اگر بتوانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهیم ادامه حیات انقلاب را بیمه کردیم.

این مسئول گفت: اعضای مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با هم پیمان خون بستند که تا آخرین لحظه عمر پشتیبان ولایت و نظام اسلامی باشند و در این مسیر حرکت کنند.

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود، برای جلوگیری از بروز شائبه سیاسی، مجمع در فصل بهار آینده برنامه‌ای برگزار نمی‌کند و برنامه‌ها به بعد از انتخابات و تابستان موکول می‌شود.

انتهای پیام/‌89019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول