اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد

افتتاح 15 تاسیسات گردشگری در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح 15 تاسیسات گردشگری تا ابتدای نوروز 92 در استان خبر داد.

افتتاح 15 تاسیسات گردشگری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امید عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد دائمی سفر گیلان خط‌مشی اداره کل میراث فرهنگی استان در نوروز سال 92 را تنوع در خدمات دانست و اظهار کرد: آمار ورودی و اقامت گردشگر دیگر محور فعالیت‌های میراث فرهنگی در استان نیست.

وی ارتقای خدمات کیفی و کمی را از گزینه‌های اساسی در ماندگاری گردشگر عنوان کرد و افزود: گردشگری خلاقانه و توجه به علاقه گردشگر از اهداف اداره کل میراث فرهنگی گیلان است.

عزیزی با تاکید بر تخصصی کردن صنعت گردشگری، بیان کرد: پارک بوجاق در آستانه اشرفیه در بحث پرنده‌نگری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، گردشگری طبیعت‌گردی را یکی از انواع گردشگری برشمرد و خاطرنشان کرد: رونق گردشگری سلامت، کشاورزی، شکار، ورزش و ... با توجه به قابلیت‌های استان، در اداره کل میراث فرهنگی گیلان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان در صنعت گردشگری باید مورد توجه باشند، تصریح کرد: اکوکمپ‌های ساحلی باید در سواحل ایجاد شود ضمن اینکه در مناطق زیبای کوهستانی احداث اکوکمپ‌های کوهستانی مد نظر است.

عزیزی بر توجه به فضاهای تفریحی و تخصصی گردشگری تاکید کرد و گفت: دفاتر آژانس مسافرتی با توجه به آماده شدن زیرساخت ریلی در گیلان باید برای جذب گردشگران بیشتر فعال شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در ادامه از افتتاح 15 تاسیسات گردشگری هتل، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، کمپینگ‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی تا ابتدای نوروز 92 در استان خبر داد و یادآور شد: احداث اکوکمپینگ‌های نمونه ساحلی در رودسر و رضوانشهر آغاز شده تا الگویی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری باشد.

به گزارش فارس، فعالیت ستاد دائمی سفر گیلان با محوریت نوروز از 24 اسفند جاری به صورت رسمی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول