اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضو فرماندار

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش پیشوا در سال 91 برگزار شد

خبرگزاری فارس: آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در سال 91 با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد.

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش پیشوا در سال 91 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری پیشوا، آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در سال 1391 با حضور بهرام ستاری فرماندار و سایر اعضا در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا پس از قرائت زیارت عاشورا تشکیل شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش در طول سال 1391 از زحمات، تصمیمات و تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش قدردانی کرد و از آمادگی ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان پیشوا برای پذیرش و اسکان مهمانان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

بهرام ستاری همچنین در ارتباط با مسائل آموزشی و پرورشی در مدارس در جهت اهداف نظام جدید آموزشی و پرورشی مطالبی را متذکر شد و بر رفع مشکلات و کمبودهای موجود در مدارس با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی با اشاره به مسائل حفاظتی مدارس شهرستان با توجه به تعطیلی مدارس در ایام نوروز، اسکان مهمانان نوروزی توصیه‌های لازم را در ارتباط با چهارشنبه آخر سال همراه با توجیه دانش‌آموزان مدارس و توزیع بروشورهای آموزنده در مدارس تأکید کرد.

در ادامه نیز کارخانه ریاست آموزش و پرورش شهرستان نیز در سخنانی بر تبیین تحول بنیادی در پایه سوم و اول دبیرستان با تشکیل 4 کمیته در آموزش و پرورش و همچنین رصد پایه سوم مدارس در جهت هوشمندسازی در سال آینده تاکید و عنوان کرد: در پایه ششم نیز 63 معلم آموزش‌های لازم را دیده‌اند  و در طول سال نیز مؤلفان و مدرسان با برگزاری کارگاه‌های رفع اشکال و آموزشی در جهت ارائه بهترین خدمات، تلاش‌های زیادی انجام دادند.

لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات شهردار و ریاست شورای شهر پیشوا در طول سال 91 در همراهی و مساعدت به آموزش و پرورش با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول